maanantai 12. syyskuuta 2016

Asiakaspalaute

Hei! 
Tulin eilen hotelliin, eikä huonettani oltu siivottu edellisen asiakkaan jäljiltä. Olen erittäin järkyttynyt ja tyytmätön tähän ja hotellielämykseni meni pilalle. Haluaisin jotain korvausta tästä ja ehdotukseni olisi, että saisin hotellihuoneen vähintään puoleen hintaan. Jatkossa toivoisin enemmän huolellisuutta siivoamisen suhteen.
Terveisin,
 Anna Asiakas

2 kommenttia:

  1. Hei Anna!
    Olen erittäin pahoillani tapahtuneesta ja otamme palautteen avosylin vastaan. Tarjoamme teille pyytämänne korvauksen ja lupaamme, ettei asia enää toistu. Pahoitteluni vielä kerran ja toivomme, että viihdytte jatkossakin siivousvirheestä huolimatta.
    Terveisin,
    Anni Asiakaspalvelija

    VastaaPoista